Incompany training | Realiseer een impactvolle en resultaatgerichte contentmarketingstrategie
Wil jij jouw content-aanpak op de rit hebben voor jouw eigen organisatie? Straktrekken en professionaliseren volgens een bewezen stappenplan onder leiding van twee zeer ervaren professionals?
Maak en verspreid jij content voor jouw organisatie? Ben jij diegene die een contentmarketingstrategie voor het bedrijf moet opleveren en stuur je een team aan? Vraag je je ondertussen af of je wel de juiste dingen aan het doen bent? Leef je regelmatig in de waan van de dag om alles maar gedaan te krijgen? Zou je wel eens van scratch af aan willen beginnen?
✅Â Leer dan hoe jij jouw contentmarketing-aanpak naar het meest professionele niveau van jouw branche brengt.
✅ En daarmee direct de regie terugkrijgt.  Zo creëer je overzicht en structuur voor jezelf en jouw team. Er ontstaat meteen weer ruimte voor nieuwe ideeën.
✅Â Ervaar wat een slim contentplan en -ritme voor jouw bedrijf betekent. Dit ga je terugzien in een groot aantal nieuwe leads, tevreden klanten en meer omzet.
Wat jij nodig hebt is een killer contentmarketingstrategie. Een complete strategiedag onder professionele begeleiding.
Zodat je vol vertrouwen de uitgestippelde merkkoers volgt en gemakkelijk de organisatiedoelen haalt.
De Incompany training Contentmarketingstrategie, onder begeleiding van Sam en Merel, voor het impactvol invullen van de 9 Strategy Steps is wat jij nodig hebt. Zodat jij kunt doen waar jij goed in bent en tegelijk succesvol een contentmarketing sneeuwbal-effect realiseert voor jouw organisatie.
Digitalheads -Building Brands Together
📞 Of bel ons via:
Merel Braakman
+31(0) 620246883
Samantha Nagtegaal
+31(0) 61 5678 718
"De incompany masterclass contentmarketing werd in de Vodafone (Business)-organisatie zeer gewaardeerd door contentredacteuren, customer value marketeers en contentspecialisten.
Deze strategiedag is een goed startpunt gebleken. In deze cursus hebben we álle marketingdisciplines laten samenwerken, zodat we een duidelijk beeld kregen van wat contentmarketing is, wat de waarde is en hoe je een goed contentframework kunt leveren.