Kennissessie Contentmarketing!
Dé kick-start voor jouw eigen
contentmarketingaanpak.
Met de Kennissessie Contentmarketing nemen we jou mee in de állerbelangrijkste begrippen, modellen en definities binnen het domein contentmarketing.
✔ Je leert aan de hand van praktische voorbeelden, handige tips en templates op een strategische manier naar contentmarketing kijken. Of je nu al ervaren bent met contentmarketing of juist niet. Jij krijgt álle informatie die je nodig hebt om zelf een kickstart te maken met je eigen aanpak.
✔ Je krijgt deze informatie van Merel en Sam. Twee zeer ervaren professionals die de afgelopen 20 jaar bij en voor diverse grote en kleine A-merken hebben gewerkt. Bij corporates, scale-ups, start-ups, media en bureaus. Denk aan o.a. Funda, Bol.com, ASN Bank, Libelle, Dremel, Albert Heijn, PON, Unilever, Hearst en MPG.
Zij delen alles wat jij wilt weten voordat je aan je eigen contentaanpak gaat beginnen.
Een echte must know sessie!
Zó heb jij de juiste voorbereiding voor jouw eigen contentmarketingaanpak.
En je kunt meteen aan de slag!
jaar ervaring
Emerce blog views
deelnemers
A-merken
De Kennissessie Contentmarketing
Deze sessie mag niet ontbreken als je als professional met contentmaketing aan de slag wilt.
Wat krijg je en wat leer je?
KENNISSESSIE CONTENTMARKETING
Definities
Marketing staat bol van definities. Marketeers vinden het heerlijk om een nieuwe naam op bestaand gedachtegoed te plakken. Bla bla? Soms. Maar als uitgangspunt voor je strategie is het een goed idee om de definities van een aantal belangrijke begrippen te ontleden en te bepalen wat je hiermee kan, wij laten zien hoe je dat doet bij de belangrijkste begrippen.
Funnel
Hier heb je vast al eens van gehoord maar wij vertellen jou wat er binnen het domein contentmarketing precies met deze funnel wordt bedoeld en ook:
- Welke funnelmodellen er binnen contentmarketing zijn
- En waarom deze funnel zo belangrijk is voor contentmarketing
Content soorten
Alles is content. Alles? Ja, wij laten het je zien en ook:
- Wat specifieke Hero, Hub en Help content is binnen contentmarketing
- En we geven inzicht in wat contentprogramma's zijn en hoe je dat het beste gebruikt
Het Content House
Met ons model laten we je zien hoe de funnel en contentsoorten mooi samen komen en:
- Welke soorten content je maakt voor élke fase in de funnel
- Welke soorten content je maakt voor welke doelgroep
- Welke specifieke doelen je hierbij centraal zet
Héél véél voorbeelden
Omdat voorbeelden nu eenmaal meer zeggen dan 1.000 woorden en wij met en bij veel A-merken werken.
- Je krijgt actuele voorbeelden van content voor élke laag in de funnel
- Zo leer jij hoe je Hero, Hub en Help content én contentprogramma’s het beste kunt toepassen voor jouw merk of personal brand
"Thanks ladies, wat een leuke én inspirerende workshop met praktische tools.”
“Goed dat jullie in aanloop naar de cursus en ook daarna veel over contentmarketing delen via blogs en via LinkedIn. Hierdoor blijf ik continue gemotiveerd om steeds een stapje verder te komen met mijn eigen contentmarketingstrategie en aanpak”
Wil jij jouw merk richting geven? Wil je weten hoe je dit aanpakt? Waar je begint met contentmarketing?
Start dan met deze Kennissessie Contentmarketing.
Hierin vind je alle informatie die jij nodig hebt voordat je kunt beginnen met je eigen contentmarketingaanpak. Dit is de meest waardevolle kennissessie die je online tegen zult komen.
Unieke praktijkvoorbeelden. Praktische tips. Actuele informatie en échte campagnes. Jij profiteert direct van onze kennis en ervaring met grote merken.

Wij, Sam (l) en Merel (r), hebben ieder 20+ jaar ervaring binnen digitale marketing en management.
En wij zetten ons NU in om jouw marketingdoelen te behalen!
Meer dan 100+ deelnemers van verschillende merken zijn je voorgegaan met de succesvolle strategiekennis, concrete stappenplannen en unieke templates die ze van ons krijgen. Leren. Lachen. Doen!