Cases

 

Versterk je business-strategie en vergroot je merkbekendheid door een consistente merkstrategie. Rijg daar een ijzersterke contentmarketingstrategie aan vast en je krijgt meer leads, meer klanten en meer merksucces met onze resultaatgerichte en impactvolle aanpak.

Content is cruciaal voor élk merk in een digitaal tijdperk. Het is de belangrijkste vorm van marketing. Er hangt dus veel van af. En dat weten ondestaande organisaties maar al te goed. De contentstrategie komt tot stand uit je merkstrategie en deze is weer en afgeleide van de strategie van je organisatie. Wij werken met prachtige merken samen op deze strategische vlakken. Wil je weten waar we precies mee helpen? Lees hier meer over specifieke trajecten en trainingen.

VodafoneZiggo

VodafoneZiggo is een grote organisatie waar veel ambitieuze marketingprofesssionals werken aan verschillende vormen van merk-content. Om hier consistentie en een eenduidige werkwijze in te krijgen, hebben we in meerdere sessies kennis, inspiratie en stappenplannen gedeeld om samen toe te werken naar het volgende, hoge niveau van contentmarketing binnen de organisatie.

Bocca

Het Management Team (MT) van Bocca Coffee wilde een aanscherping van de Business-strategie, de Merkstrategie en het Commercieel Beleid. Daarop volgend was er behoefte aan een sterke Contentmarketingstrategie die volledig aansluit bij de fase waar ze nu, na 20 jaar, staan. In meerdere sessies hebben we samen met het MT de plannen volledig strak getrokken en naar grote tevredenheid opgeleverd.

Nationale Nederlanden

Bij Nationale Nederlanden werkten we in eerste instantie aan een complex vraagstuk "Driving Team Excellence". Een groot traject voor de business-to-business markt (B2B) waarin we samen de Merk- en Contentmarketingstrategie hebben ontwikkeld. Hier was Nationale Nederlanden zo tevreden over dat we daarna samen een soortgelijk traject hebben gedaan voor de consumenten markt (B2C).

Eneco

Bij Eneco begonnen we met de Kennissessie in Contentmarketing voor een groot team. Daarna een Contentmarketingstrategie-dag voor een kleiner gezelschap. Om vanuit daar ook een stap terug naar boven te zetten: de aanscherping van de Merkstrategie. Vervolgens hebben we geholpen de consistentie van de nieuwe Merk-, en Contentmarkeingstrategie te bewaken en de pitch naar een nieuw bureau te begeleiden.

Adwise Academy

Wij zijn vaste trainers (marketing-experts) bij Adwise Academy. We geven daar gedurende het jaar diverse door ons ontwikkelde trainingen aan klanten van Adwise. Dit zijn trainingen in o.a.  Bedrijfsstrategie, Innovatieve Verdienmodellen, Branding & Positionering, Contentmarketingstrategie, Concept & Creatie en Personal Branding. Je vindt deze trainingen onder aanbod in het menu.

de Mediafederatie

Voor de Mediafederatie verzorgen we op jaarbasis diverse eendaagse trainingen voor hun vaste leden. Dit zijn professionals uit de uitgeefbranche zoals uitgevers, marketeers maar ook redacteurs.  Praktijkgerichte trainingen zoals Innovatieve Verdienmodellen en Contentmarketing hebben we al meerdere malen gegeven en worden door ons op deze specifieke doelgroep afgestemd.

jaar ervaring

Emerce blog views

deelnemers

A-merken

Wij, Sam (l) en Merel (r), hebben ieder 20+ jaar ervaring binnen digitale marketing en management.

En wij zetten ons NU in om jouw marketingdoelen te behalen!

Meer dan 100+ deelnemers van verschillende merken zijn je voorgegaan met de succesvolle strategiekennis, concrete stappenplannen en unieke templates die ze van ons krijgen. Leren. Lachen. Doen!