OVER ONS

Wij, Sam en Merel, zetten onze 20+ jaar brede, digitale (content-)marketingkennis bij A-merken en media als KPN, Bol.com, ASN Bank, Nationale Nederlanden, Albert Heijn, Funda, Bocca, Unilever, Skoda, Parkmobile, Hearst en Sanoma met veel positiviteit in om jou en je merk te helpen groeien!

Duurzaam bijdragen

Wij geloven dat de groei van merken begint bij mensen en dat we een duurzame bijdrage leveren door onze kennis toepasbaar en toegankelijk te maken om die groei te realiseren. Geen gedoe. Strategie versimpelen. Doelen behalen. Leren. Lachen. Doen!

Dromen, doelen, doen!

In 2019 zijn we Digitalheads gestart. Inmiddels hebben wij honderden (online) groeps-, incompany- en 1 op 1 cursussen, kennissessies en workshops gegeven. Maar dat is niet alles. We dromen, stellen doelen en doen… Elke dag een beetje beter!

Naast trainers en consultants bij Digitalheads zijn wij beiden bloggers en trainers bij Emerce, één van Nederlands grootste marketing platformen. Eerlijk gezegd ontstond het idee voor Digitalheads hier. Wij schreven een drieluik voor Emerce over Content Marketing Strategy.

Merel realiseerde daarmee in razend tempo een hoog aantal views waarop zij voorstelde dat wij hier, als we de 100.000 views zouden aantikken, meer mee moesten doen want dan ontbrak het echt aan strategische toegankelijke marketingkennis in ons vakgebied voor professioanls en ondernemers. Iets wat wij op de werkvloer ook al hadden waargenomen.

En zo geschiedde. Op de warmste dag van juni 2019 gaven wij onze allereerste Masterclass Contentmarketingstrategie aan 12 enthousiaste individuele deelnemers op een hippe locatie in hartje Amsterdam.

Tips ontvangen

Ben je benieuwd waar we nu mee bezig zijn? Meld je aan bij ‘Tips ontvangen’. Je loopt voorop, ontvangt de nieuwste blog en elke twee weken krijg je een ‘Dikke Tip’! Ook kan je ons volgen op LinkedIn. Wil je sparren over je merk? Neem contact met ons op. We are Happy to help!

Samantha Nagtegaal

Digital Marketing & Branding enthousiasteling

Marketing is continu in ontwikkeling. Net als Sam.

Met haar twee dochters en man woont ze op één van de mooiste plekken van Amsterdam. In haar vrije tijd geniet Sam van muziek, dansen, yoga, lezen, reizen, haar gezin, familie en vrienden.

Marketing en ondernemen zijn, door alle mogelijkheden en uitdagingen, ook bijna hobby’s voor haar.

Door haar enthousiaste stijl werd Sam, al vóór haar 30e, Marketingcommunicatie Manager bij online jobboard Monsterboard.nl. “Op dat moment besef je nog niet dat je een digitale afslag neemt.”

Daarna heeft Sam als vaste en freelance Marketingcommunicatie- en Online Manager bijgedragen aan het succes van een aantal van de belangrijkste merken in Nederland; Bol.com, Parkmobile, KPN, Volkswagen, ASN Bank, Libelle en meer…

Digitale mogelijkheden omarmt Sam al vanaf het begin. Ze gelooft in de kracht van creativiteit aangescherpt door doelgroep-data.
Natuurlijk gelinkt aan een sterke strategie. Samen met mede- enthousiastelingen.

Wil je meer weten over Sam en de merken waarvoor zij werkt?
Check haar LinkedIn.

Merel Braakman 

Expert in (Digitale) Strategische Marketing & Leiderschap

Merel is zeer resultaatgericht, volgt marketingontwikkelingen op de voet en heeft een laser focus op het behalen van succes.

Met meer dan 20 jaar MT en P&L managementervaring bij mediabedrijven en A-merken (o.a. Sanoma, MPG., Velthuis Kliniek, Funda, AH, Unilever.) traint zij bedrijven en professionals in business-, merk- en contentmarketingstrategie. Ook is zij een uitstekend mentor richting persoonlijke doelen. 

Ze is gecertificeerd NLP Master Coach Persoonlijk Leiderschap. NLP staat voor Neuro Linguïstisch Programmeren en zorgt dat je met taal en communicatie invloed uitoefent op je onbewuste breinprocessen.

Dit gebruikt zij binnen het marketingdomein: dan spreken we over neuromarketing en de daarbij behorende beïnvloedingsprincipes. Merel geeft regelmatig gastcollege's en lezingen bij Universiteiten en Hogescholen. Ze is jurylid van de Marketing Literatuurprijs.

In transformatiecoaching en op haar online platforms www.nowinetoday.nl en www.theselfcarecompany.nl laat Merel haar missie eveneens tot leven komen: je hebt altijd een keuze om méér uit jezelf of je merk te halen.

Maar daar ligt wel een grondige strategie aan ten grondslag. Dan volgen de juiste acties vanzelf.

Volg Merel op LinkedIn! Stuur een invite.

“Goed dat jullie in aanloop naar de Masterclass en ook daarna veel over contentmarketing delen via blogs en via LinkedIn. Hierdoor blijf ik gemotiveerd om steeds een stapje verder te komen met mijn eigen contentmarketingstrategie”

Barbara

“Heel handig en relevant die toolbox met 9 stappen als naslagwerk, hierdoor kan ik meteen aan de slag”

Judith

“Mijn basiskennis van marketing is al goed en toch heb ik enorm veel extra kennis vergaard”

Esther

Wil je meer informatie en rechtstreeks contact?

Via onderstaande button vind je onze contactgegevens