Incompany Contentmarketingstrategie!

Haal direct succes met contentmarketingstrategie
samen met jouw team.

Onze bewezen, succesvolle Incompany Contentmarketingstrategie Masterclass geven we vaak fysiek in teamverband bij grote A-merken maar zeker ook bij start-ups en scale-ups. Complete teams gaan meteen enthousiast met ons aan de slag en aan het einde van de dag staat de volledige outline van het eigen merk.

Merk gegroeid. Team gegroeid. Leren. Lachen. Doen.
Een super waardevolle dag voor alle betrokkenen!

Tijdens deze Incompany Training krijgt het team alle essentiële onderdelen van contentmarketingstrategie. En daarna natuurlijk het naslagwerk in de vorm van onze toolkit.

  • Deel 1: het ochtendprogramma: in de Kennissessie Contentmarketing nemen we jou en je team mee in de belangrijkste contentmarketing begrippen en modellen toegespitst op het eigen merk.
  • Deel 2: het middagprogramma: de Digitalheads Strategy Steps:  i9 effectieve stappen leert het team gemakkelijk een strategie te schrijven voor het eigen merk. Aan de hand van voorbeelden, vragen en templates ontwikkelt het team, samen met ons, direct een eigen strategie.
  • Deel 3: het naslagwerk: de fysieke Toolkit. Gemakkelijk voor thuis en op het werk zodat het team nooit een stap overslaat. Nu niet en in de toekomst niet. En reken maar dat ze deze vaak zullen gebruiken.

Zó is de contentmarketingaanpak van jouw team voor jouw merk helemaal compleet. Hiermee laat jij jouw merk en jouw team énorm groeien.

Wil je direct aan de slag? Boek nu meteen een sessie door deze Incompany Cursus Contentmarketingstrategie te kopen. Wij nemen direct na ontvangst van betaling contact met je op om deze geweldige en leerzame dag in te plannen.

jaar ervaring

Emerce blog views

deelnemers

A-merken

De Incompany Contentmarketingstrategie Masterclass

Bij jou op kantoor met je hele team een professionele contentmarketingstrategie ontwikkelen
Wat krijg je en wat leer je?

Deel 1: ochtendprogramma

KENNISSESSIE CONTENTMARKETING

Definities

Marketing staat bol van definities. Marketeers vinden het heerlijk om een nieuwe naam op bestaand gedachtegoed te plakken. Bla bla? Soms. Maar als uitgangspunt voor je strategie is het een goed idee om de definities van een aantal belangrijke begrippen te ontleden en te bepalen wat je hiermee kan, wij laten zien hoe je dat doet bij de belangrijkste begrippen.

Funnel

Hier heb je vast al eens van gehoord maar wij vertellen jou wat er binnen het domein contentmarketing precies met deze funnel wordt bedoeld en ook:

  • Welke funnelmodellen er binnen contentmarketing zijn
  • En waarom deze funnel zo belangrijk is voor contentmarketing 

Content soorten

Alles is content. Alles? Ja, wij laten het je zien en ook:

  • Wat specifieke Hero, Hub en Help content is binnen contentmarketing
  • En we geven inzicht in wat contentprogramma's zijn en hoe je dat het beste gebruikt

Het Content House

Met ons model laten we je zien hoe de funnel en contentsoorten mooi samen komen en:

  • Welke soorten content je maakt voor élke fase in de funnel
  • Welke soorten content je maakt voor welke doelgroep
  • Welke specifieke doelen je hierbij centraal zet

Héél véél voorbeelden

Omdat voorbeelden nu eenmaal meer zeggen dan 1.000 woorden en wij met en bij veel A-merken werken.

  • Je krijgt actuele voorbeelden van content voor élke laag in de funnel
  • Je leert hoe jij Hero, Hub en Help content én contentprogramma’s het beste kunt toepassen
"Ik ben trots op het resultaat van onze nieuwe strategie en de groei in bekendheid die we zien ontstaan. Ik werk zeer prettig samen met Merel en Sam. Ze zijn professioneel. Met een gedegen aanpak en veel ervaring op content en digital vlak, helpen zij hun klanten naar het volgende niveau.”
Femke Fennis

Eneco eMobility

Deel 2: middagprogramma

CONTENTMARKETINGSTRATEGIE IN 9 EFFECTIEVE STAPPEN

 

De 9 strategie stappen: Digitalheads Strategy Steps

Met deze 9 effectieve stappen schrijf jij straks je eigen resultaatgerichte strategie.
Je leert:

  • Waar je begint met jouw strategie
  • Hoe je jouw doelgroep het beste omschrijft
  • Hoe andere merken dit doen
  • Wat de meest voorkomende doelen en KPI’s zijn
  • Wat het allerbelangrijkste onderdeel is van een succesvolle contentmarketingstrategie 
  • Welke en hoe je jouw contentdomeinen en onderwerpen kiest
  • Wat een goede opzet voor een impactvolle contentkalender inhoudt
  • Hoe een professionele contentmarketingorganisatie eruit ziet
  • Welke stappen je doorloopt in de contentmarketingorganisatie
  • Wat het geheim is om op de meest effectieve manier content te produceren
  • Hoe je in kaart brengt op welke kanalen jouw content zichtbaar is
  • Wat voor soort kanalen er zijn om jouw unieke content te verspreiden
  • Hoe je het succes van jouw contentaanpak meet, monitort en verbetert
  • Hoe je zelf succesvol aan de slag gaat

En nog veel en veel meer….

6 geheime tips

Je krijgt bijvoorbeeld 6 geheime tips voor het schrijven van een ijzersterkte strategie. 3 van Sam en 3 van Merel. In onze rollen als marketingcommunicatie-manager en commercieel directeur schreven we jarenlang veel plannen. Als consultants, trainers en ondernemers doen we dit nog steeds. Nu is het jouw beurt!  Met onze tips en 9 stappen maak je impact, heb je focus en haal je direct resultaat.

Deel 3: naslagwerk voor thuis

FYSIEKE TOOLKIT

Samenvatting van de 9 stappen

De Digitalheads Strategy Steps op broekzak-formaat in een compacte waaier. Zo heb je de 9 effectieve stappen om jouw contentmarketingstrategie makkelijk te schrijven altijd binnen handbereik. De Fysieke Toolkit ontvangen alle deelnemers direct in de training!

 

DIT IS DÉ MEEST COMPLETE CONTENTMARKETINGSTRATEGIE MASTERCLASS DIE JE VOOR JE TEAM TEGEN KOMT!

“Goed georganiseerde cursus. Van funnelbreed naar formats is een interessante invalshoek en daarbij alle modellen van businessstrategie naar merkstrategie naar contentmarketingstrategie.”

 

Irene Bauer

Hearst

"Samantha en Merel hebben ons team in een dag op een ontspannen en gestructureerde manier meegenomen in de mogelijkheden van contentmarketing. Het 9-stappenplan voor het maken van een contentmarketingstrategie is heel pragmatisch, waarmee we de volgende dag al aan de slag konden. Kortom, een leerzame en leuke dag voor het hele  team.”
Pleun Papavoine

Budget Thuis

“Goed dat jullie in aanloop naar de cursus en ook daarna veel over contentmarketing delen via blogs en via LinkedIn. Hierdoor blijf ik continue gemotiveerd om steeds een stapje verder te komen met mijn eigen contentmarketingstrategie en aanpak”

Barbara Rehe

Fashioncheque

Wil jij je merk en iedereen die hieraan werkt richting geven? Wil je rust en structuur in je contentaanpak? Wil jij je doelen realiseren? Wil je zekerder zijn in het schrijven van strategie? Wil jij groeien in je vakgebied? Wil jij MEGA MERKGROEI en MEER OMZET realiseren samen met JOUW TEAM?

Dan is dit de meest waardevolle cursus die je tegen zult komen. Unieke praktijkvoorbeelden. Praktische templates. Bewezen succesvol. Jij profiteert van de kennis en ervaring van twee top experts met ieder 20+ jaar digitale marketing en managementervaring! 

Na deze dag staat de outline van jullie volledige strategie. Merk gegroeid. Volledige team gegroeid.
En dat in slechts één dag,

 

Wij, Sam (l) en Merel (r), hebben ieder 20+ jaar ervaring binnen digitale marketing en management.

En wij zetten ons NU in om jouw marketingdoelen te behalen!

Meer dan 100+ deelnemers van verschillende merken zijn je voorgegaan met de succesvolle strategiekennis, concrete stappenplannen en unieke templates die ze van ons krijgen. Leren. Lachen. Doen!